Community

9dots.de Webdesign Board

 

 FAQFAQ   SuchenSuchen   MitgliederlisteMitgliederliste   BenutzergruppenBenutzergruppen   RegistrierenRegistrieren 

 ProfilProfil   Einloggen, um private Nachrichten zu lesenEinloggen, um private Nachrichten zu lesen   LoginLogin 


paden door te brengen en elke dag

 
Dieses Forum ist gesperrt, du kannst keine Beiträge editieren, schreiben oder beantworten.   Dieses Thema ist gesperrt, du kannst keine Beiträge editieren oder beantworten.    9dots.de Webdesign Community Foren-Übersicht -> Grafik-Tutorials
Vorheriges Thema anzeigen :: Nächstes Thema anzeigen  
Autor Nachricht
Banning
Mitglied
Mitglied


Angemeldet: 16.07.2019
Beiträge: 1253


BeitragVerfasst am: 08.01.2020, 09:08    Titel: paden door te brengen en elke dag Antworten mit Zitat
Dingen die u misschien nog niet over mij weet: ik werkte vroeger voor een tijdschrift over juridische technologie, met betrekking tot consumententechnologie voor advocaten met veel besteedbaar inkomen. Ik probeerde ook de tech-beat onder de knie te krijgen in het politieke tijdschrift waar ik werkte, omdat ik dacht dat als ik niet de hele geschiedenis van de politiek kende, zoals mijn politieke junkie-collega's, ik een idee kon krijgen van de nieuwe technologie?n die campagnes gebruikten . (Zoals die gekke social media-dingen. Wie wist dat het zou blijven hangen ?!) Dus onnodig te zeggen, ik ben dol op gadgets en kan niet leven zonder mijn telefoon of laptop. Tussen werken, een blog schrijven, vrijwilligerswerk doen, ben ik altijd onderweg en ben ik altijd verbonden. (Uh, Adidas Zx 700 Uomo voor beter of slechter.) Ik ben vooral een Mac-meisje, dus ik was opgewonden om een ??van deze mooie Lenovo Yoga 3s te proberen. Als blogger was ik ook zo enthousiast over LIVE WRITER. Ik was zo opgewonden om het programma te gebruiken dat geliefd was bij bloggers overal dat je helpt je berichten veel intu?tiever te publiceren dan andere software. Lenovo Yoga 3

Maar wat echt cool is aan de Lenovo, is de vormfactor. Je kunt het gebruiken als een normale laptop, en met slechts 1/2 ″ is het SUPER dun. (Mijn Junior League-map is dikker.) Hij weegt ook slechts 2,5 kilo, dus hoewel ik er geen gewichten mee kan tillen, kan ik hem zeker in een zak gooien zonder te worden belast. De computer zelf is een kleine yogi; met zijn 360-graden scharnier kun je het op elke manier buigen en gebruiken als een traditionele laptop, een tablet, tent of standaard.

Het touchscreen is ook erg cool en intu?tief. Ik weet dat ik soms wou dat ik dingen op het scherm kon verplaatsen met mijn vingers om een ??punt te illustreren, en met deze computer kan dat.

Op de Nike Air Max Zero Homme lagere school hadden we veel PE. De kinderen van vandaag hebben 'hersenkraken' waar ze de hele dag door stretchen, dansen, springen en yoga doen. Er is minder PE, maar we weten nog steeds dat we ons lichaam moeten bewegen om onze hersenen gelukkig te houden voor leren en focus.

Dus het meenemen is dit:

Regelmatige pauzes voor ons lichaam en hersenen zijn noodzakelijk en gezond.
Hardlopen in stedelijke gebieden biedt Nike Air Max Command Heren meetbare gerapporteerde stressverlichting en een verhoogd Nike Internationalist Womens gevoel van welzijn.
Forest Running biedt een enorme boost aan mentale helderheid, gebaseerd op cognitieve tests; en immuunfunctie, gebaseerd op bloedonderzoek.
Wanneer we door het bos rennen, worden we fysiologisch interactief met onze directe omgeving en hebben de voordelen een directe invloed op ons welzijn.
Is trailrunning voordeliger voor u dan weglopen? Ik weet wat voor mij waar is, en duiken in de moleculaire oorsprong van "waarom voelt het ZO GOED, zelfs als het moeilijk is" heeft me ertoe gebracht dit artikel in te pakken en mijn schoenen aan te trekken om de medicijnen van de natuur te verzilveren.

Ver weg van de drukte van I-70, genesteld in de NW-hoek van Colorado, op slechts 26 mijl van de grens van Wyoming, ligt de stad Steamboat Springs. Steamboat heeft zijn Nike Cortez Damen wortels in de echte cowboycultuur en heeft nog steeds sterke banden met veeteelt, maar wat de laatste decennia www.edcandalucia.es naar voren is gekomen, is een mekka voor recreatie. Steamboat heeft boomski?n van wereldklasse op enkele van de lichtste sneeuw op aarde, honderden kilometers ongerepte paden voor hardlopen, skitochten en fietsen, en beschikt over een van de laatste vrij stromende wilde zijrivieren in het Colorado riviersysteem. De Yampa-rivier loopt dwars door de stad en biedt volop gelegenheid om te vissen, kajakken, slangen en raften. De lokale bevolking van Steamboat is geen enkele van de vriendelijkste die er zijn. Ik verhuisde naar Steamboat na het volgen van de Colorado State University, en met geen ander plan dan de bergen in te gaan, zoveel mogelijk tijd op de paden door te brengen en elke dag te ski?n, AKA ski bum. Twintig jaar later en een carrière in voeding, een gezin en duizenden dagen buiten doorgebracht, hou ik er nu meer van dan van de dag dat ik hierheen verhuisde. Het is Nike Air Max 95 Femme echt een speciale plek, nog belangrijker gevuld met speciale mensen! Ik hoop dat ik een beetje kan vertellen over het lopen van de prachtige paden van Steamboat.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden
Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Dieses Forum ist gesperrt, du kannst keine Beiträge editieren, schreiben oder beantworten.   Dieses Thema ist gesperrt, du kannst keine Beiträge editieren oder beantworten.    9dots.de Webdesign Community Foren-Übersicht -> Grafik-Tutorials Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Seite 1 von 1

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Board Software by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group. Impressum
Dominik Wuttke - Moritz Münchmeyer - Joachim Nagel GbR.
AGB