Community

9dots.de Webdesign Board

 

 FAQFAQ   SuchenSuchen   MitgliederlisteMitgliederliste   BenutzergruppenBenutzergruppen   RegistrierenRegistrieren 

 ProfilProfil   Einloggen, um private Nachrichten zu lesenEinloggen, um private Nachrichten zu lesen   LoginLogin 


degenen die zich misschien afvragen

 
Dieses Forum ist gesperrt, du kannst keine Beiträge editieren, schreiben oder beantworten.   Dieses Thema ist gesperrt, du kannst keine Beiträge editieren oder beantworten.    9dots.de Webdesign Community Foren-Übersicht -> Showcase
Vorheriges Thema anzeigen :: Nächstes Thema anzeigen  
Autor Nachricht
Labi1995
Mitglied
Mitglied


Angemeldet: 16.08.2018
Beiträge: 634


BeitragVerfasst am: 19.09.2019, 05:15    Titel: degenen die zich misschien afvragen Antworten mit Zitat
Omdat de Bikila zoveel meer vormsluitend is dan mijn KSO's, was er bijna geen wrijving of wrijving ergens tussen de schoen en mijn voet (ik krijg blaren van de hiel als ik sokloos in mijn KSO's loop, wat een van de redenen is Ik koos ervoor om naar beneden te gaan in de Bikila). Het voelt Nike Air Max 90 Damesbijna alsof de Bikila aan je voet is gevormd, en naarmate het nat werd van het zweet, leek het bovenmateriaal een beetje zachter te worden en nam het comfort nog meer toe. Terwijl ik in de Bikila aan het rennen was, landde ik duidelijk op de voorste helft van mijn voet, en de schoenen maken een koel tikkend geluid bij contact met de grond. Ik heb sommige mensen hun teleurstelling horen uiten met extra demping in de Bikila, maar om eerlijk te zijn voelde het niet heel anders dan ik - misschien een beetje Adidas Eqt Support Adv Damen rigide. Het is moeilijk om veel te zeggen na slechts twee mijl, maar als eerste indrukken enige indicatie zijn, denk ik dat ik het leuk vind om in deze schoen te rennen. Houd het in de gaten! Ik heb deze race vandaag bijna niet gereden. Als het aan mijn vrouw lag, zou ik zelfs thuis zijn gebleven. Ik heb mezelf de laatste tijd Nike Air Max 270 Femme heel hard gepusht tijdens mijn runs en waarschijnlijk meer speedwork doen dan ik zou moeten. Na een 5K afgelopen weekend, gevolgd door 2 mijl op blote voeten de dag erna, en vervolgens een bijna volledige inspanning scouting van de Bridgton 4 op de 4e cursus eerder in de week, voelde mijn benen absoluut geschoten. Ik probeerde een gemakkelijke run op vrijdag, en werd gereduceerd tot een run lopen vanwege vermoeidheid, en eindigde slechts ongeveer 4,5 van de geplande 7 mijl die ik van plan was te lopen. Het zag Adidas Superstar Femme er niet goed uit met een race die 2 dagen later opdoemt. Om het nog erger te maken, na het verkennen van de heuvelachtige baan in Bridgton in een tempo van minder dan 7: 00 op woensdag, begon ik wat pijn boven mijn buitenkant te voelen knie - het veelbetekenende teken van ITBS. Onnodig hameren op de heuvels op vermoeide benen Nike Air Max 95 Femme was een heel slecht idee. Ik had jaren geleden een slechte zaak van ITBS vanwege een slecht paar schoenen en ik weet hoe slopend het kan zijn, dus ik wist dat ik voorzichtig moest zijn of mezelf langer zou moeten uitsturen dan ik misschien aankan - vandaar dat mijn vrouw aandringt om de race over te slaan. Ik ben eigenwijs en heb al heel lang naar deze race uitgekeken - het was de eerste race die ik ooit heb gelopen en ik was vastbesloten om te proberen voor een PR van 4 mijl, die stond op 26:04 en stond op Nike Air Max 90 Femme dezelfde race 2 jaar geleden. Nadat ik gisteren met mijn zoon op blote voeten op de oprit had gelopen, leek de pijn een beetje te zijn verdwenen, dus besloot ik ervoor te gaan.
Ik werd vanmorgen wakker tot de heetste dag van de week tot nu toe, maar ik voelde me goed. Mijn vader en kinderen vergezelden me naar de race, wat Nike Air Max 90 Femme Rose in het verleden altijd veel geluk voor me heeft gehad (mijn 5K en marathon PR's waren beide in races waar ik ze bij de finish ontmoette). Had geen tijd om een ??volledige warming-up te krijgen, maar ik deed een paar stappen aan de startlijn om een ??zweet te breken (was niet moeilijk in de buurt van 80 graden temps om 8:00 uur) en wachtte bij de voorkant op de startschot om af te gaan. Voor degenen die zich misschien afvragen, ik droeg mijn nieuwe Brooks Mach 12's voor de tweede opeenvolgende race - ik ben dol op Nike Air Max 90 Femme deze schoenen. Verhoogingsprofiel - Bridgton 4 op de 4th Road Race
Het uitdagende aan de Bridgton-baan zijn de heuvels. De eerste mijl is snel, maar er zijn twee significante heuvels op mijl 1.1 en mijl 2.1 (zie koershoogteprofiel hierboven). Mijn plan was om de eerste mijl in een laag tempo van 6:00 te lopen, aanzienlijk Nike Air VaporMax Dames op te trekken op de heuvelachtige middelste mijlen, en dan zo sterk mogelijk te eindigen op de laatste afdaling met wat ik nog over had. Het bleek dat ik dit plan perfect had overtroffen, en de strategie werkte. Ik vertrok snel zoals gewoonlijk en versoepelde daarna in een comfortabel snel tempo voor de eerste mijl (split = 6:Nike Air Vapormax Dames 07). Toen ik eenmaal de grote heuvel bereikte op mijl 1.1, begon ik mezelf vragen te stellen - ik voelde me niet goed en mijn hoofd zei me dat ik gewoon moest stoppen. Ik zei tegen mezelf dat Nike Internationalist Dames ik op de helling zo veel mogelijk kon vertragen en mijn benen kon sparen voor later in de race. Het kennen van de cursus hielp goed, en ik wist dat de pijn slechts ongeveer een derde van een mijl zou duren. Ik eindigde mijl 2 in 6:51, wat min of meer op doel was, dus mijn tempo was ongeveer waar ik het moest hebben, Adidas Superstar Mujer ondanks mijn gevoel van naderende ondergang
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden
vercci
Mitglied
Mitglied


Angemeldet: 10.04.2019
Beiträge: 436162


BeitragVerfasst am: 09.02.2020, 06:29    Titel: Antworten mit Zitat
ÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайт
ÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайт
ÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайт
ÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайт
ÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайт
ÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайт
ÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайт
ÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайт
ÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайт
ÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайт
ÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайтÑайт
ÑайтÑайт
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden
Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Dieses Forum ist gesperrt, du kannst keine Beiträge editieren, schreiben oder beantworten.   Dieses Thema ist gesperrt, du kannst keine Beiträge editieren oder beantworten.    9dots.de Webdesign Community Foren-Übersicht -> Showcase Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Seite 1 von 1

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Board Software by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group. Impressum
Dominik Wuttke - Moritz Münchmeyer - Joachim Nagel GbR.
AGB