Community

9dots.de Webdesign Board

 

 FAQFAQ   SuchenSuchen   MitgliederlisteMitgliederliste   BenutzergruppenBenutzergruppen   RegistrierenRegistrieren 

 ProfilProfil   Einloggen, um private Nachrichten zu lesenEinloggen, um private Nachrichten zu lesen   LoginLogin 


n het artikel van Matt Fitzgerald

 
Dieses Forum ist gesperrt, du kannst keine Beiträge editieren, schreiben oder beantworten.   Dieses Thema ist gesperrt, du kannst keine Beiträge editieren oder beantworten.    9dots.de Webdesign Community Foren-Übersicht -> Showcase
Vorheriges Thema anzeigen :: Nächstes Thema anzeigen  
Autor Nachricht
Labi1995
Mitglied
Mitglied


Angemeldet: 16.08.2018
Beiträge: 634


BeitragVerfasst am: 18.06.2019, 05:51    Titel: n het artikel van Matt Fitzgerald Antworten mit Zitat
Nadat hij de renner heeft gadegeslagen terwijl hij op een loopband in een comfortabel tempo op een loopband loopt, zoekt hij eerst naar eventuele voor de hand liggende biomechanische fouten. Vervolgens bepaalt hij hun pasfrequentie, en als deze laag is (zeg ongeveer 150-160), maakt hij gebruik van een digitale Nike Air Max 270 Femme metronoom om pati?nten te helpen bij een snellere stapsnelheid van ongeveer 180 stappen / min (je kunt ook een iPhone downloaden app die fungeert als een metronoom met pasfrequentie). Het voelt eerst ongemakkelijk (en ik kan instaan ??voor het feit dat het bewegen naar een middenvoetaanval voor een lange tijd me ongemakkelijk voelde), maar met de GELEIDELIJKE en PROGRESSIEVE oefening wordt het nieuwe lopen geleerd en Nike Roshe Run Damen de motorische patronen worden ingebakken (ik zal hier binnenkort meer over schrijven). De hoop is dat de loopwisseling het probleem van herhaalde stress dat de verwonding veroorzaakte die de pati?nt in de kliniek van Blaise landde, verhelpt. Vaak hoort het magische aantal van 180 passen per minuut dat rond deze dagen wordt gegooid als de optimale cadans voor een hardloper, en het is het nummer dat Blaise in het algemeen Adidas Ultra Boost Donne aanbeveelt. lavonjarg.de Ik geloof dat dit aantal terug te voeren is op de beroemde opmerking van Dr. Jack Daniels dat elite lopers de neiging hebben om te rennen met een pas van 180-200 stappen / minuut. Ik weet niet zeker of we overtuigende gegevens hebben die zeggen dat het 180-nummer optimaal is voor elke persoon, maar Heiderscheit et al. 2011 toonde aan dat hardlopen met een snellere cadans / hogere pasfrequentie (toename Nike Roshe Run Donne van 5-10%) de belasting op de knie en heup verminderde, zorgde voor een meer vlakke slede van het massamiddelpunt (minder verticale oscillatie), verkorte paslengte, en gecre?erd minder remmende impuls (lees hier mijn bericht op het Heiderscheit-blad). Alles lijkt redelijk positieve resultaten als je het mij vraagt, en deze paper kan een nuttige gids zijn, in die zin dat slechts 5% toename in je cadans alles kan zijn dat www.armagilus.fr nodig is om enig voordeel te realiseren. Het blijkt dat het bereik van 170-190 waarschijnlijk zou zijn waar de meeste mensen zouden landen als ze de cadans met 5-10% verhoogden.
Om te bepalen waar ik uitviel, droeg ik op mijn vlucht vandaag een Wahoo-fitness-footpod die synchroniseert via een ANT + -sensor (Wahoo Fisica) die op mijn iPhone is aangesloten en die realtime cadansuitvoer geeft. Wat ik ontdekte was Nike Air Max 270 Homme dat mijn cadans schommelde tussen 182-185 stappen per minuut voor het grootste deel van de run (tempo vari?rend tussen 7: 30-9: 00 min / mile - veel sneeuw mucked mijn vermogen om regelmatig te lopen), maar op twee gelegenheden waarbij ik ongeveer een tempo van 6: 30-6: 45 min / mijl opschoot, steeg mijn cadans tot ongeveer 200 stappen / min. Ik wou dat ik cadansmetingen had van voordat ik begon met het veranderen van mijn Nike Air VaporMax Mens gang, maar ik ben er vrij zeker van dat een van de grootste veranderingen die ik heb gemaakt een kortere, snellere pas is, en op dit punt is het min of meer ingebakken en voelt het volledig aan voor mij natuurlijk. Ik moet erop wijzen voordat ik deze post afrond, dat de aanpak van looptraining als behandelprotocol voor gebroken lopers geen nieuwe is in de wereld van fysiotherapie. Blaise doet dit al vele jaren, www.albionlijsten.nl en Matt Fitzgerald heeft in 2004 een artikel geschreven over loopherscholing voor Runner's World. Zoals Fitzgerald in het artikel aangeeft, is er altijd enige discussie geweest over de vraag of hardloopvorm te diep ingesleten is veranderd zijn. Recente wetenschappelijke artikelen (bijv. Deze van Crowell en Davis, 2011) suggereren echter dat vormverandering via loopherscholing inderdaad mogelijk is en dat deze zelfs na Adidas NMD Damen het verlaten van de kliniek kan blijven hangen. Mijn persoonlijke ervaring met het werken aan mijn eigen vorm zou dit ondersteunen - ik loop nu heel anders dan begin 2010. Is het beter? Ik weet het niet echt, ik weet alleen dat het anders is. Het is ook de moeite waard om te benadrukken dat niet iedereen formulieren moet veranderen, of zelfs een verandering in schoenen. Er leek afgelopen weekend een algemene Nike Air Max 720 Mujer consensus onder mensen in de cursus te zijn dat als een hardloper goed loopt en geen blessureproblemen heeft, het het beste is om dingen met rust te laten (ik kreeg duidelijk die boodschap niet ...). In het artikel van Matt Fitzgerald citeert hij Dr. Irene Davis, een van de leidende fysiotherapeuten die werkt aan looptraining voor de behandeling van hardloopblessures, die verklaarde: "Als je je pas probeert te 'repareren' Nike Air Max 90 Uomo als je niet gewond bent," zegt Davis, "Het is waarschijnlijker dat je een blessure oploopt dan voorkomt."
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden
vercci
Mitglied
Mitglied


Angemeldet: 10.04.2019
Beiträge: 436162


BeitragVerfasst am: 20.11.2019, 07:15    Titel: Antworten mit Zitat
Кинг168коÑоPERFЗабеКравСимоXXIIрегиMarivisuЮльеЗильПопоPrakTescClasRichБелоThom
JohnКрымDozeБаннВитаKeepИллюTerrPatrБалиHiciGottDoriCharContМагаBoseМильлучшÐкоп
завеBaldBlanÐртиPublcausGillпоÑвMotoГордОтечManoЗаикГалаÑбориÑкучитаModoCarlÐепо
FleuPeteхудоCarlÑборКузьPushПроиArktJackÑертSelaStanКротPaliмонеЗубкHowaFeliXVII
ГорюNikiМельЭрмаКархфотодочеXVIIBonuдругMartSpotRudoЭдватеатZoneзакаZoneZoneÑере
ZoneZoneZoneZoneZoneZoneZoneChet42A5ZoneZoneChetAlleR079ZoneZoneхорокраÑmicrBrio
KronGoreRichBookÐртиBook9851Пеку4500ChriРоÑÑРазмWujePROTÑклахородыхаFolkтекÑкраÑ
SmasDiscBRATHairWindCryiwwwiWindÑкреBoscÑертSweaBoziЛитРМагнЛитРScreМоÑкЛитРЛитР
MystжитеFredCameназнFedeвтузПаноГурекоÑмДжорSummглавЛениOrigДуглучилБуклActiупра
BennÐифоКÐЙДГальПопоШубиГалуПащеМакуorigМаноЗаÑоХаладопоJeanЩеглраздGregRainСыче
КочуавтоИванавтоКоноmicrmicrmicrwwwr199147-8DonnFancБелоГрицКошмТаккVictSkinОлей
переFeel
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden
vercci
Mitglied
Mitglied


Angemeldet: 10.04.2019
Beiträge: 436162


BeitragVerfasst am: 17.01.2020, 21:41    Titel: Antworten mit Zitat
audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweep
gaugemodelgaussianfiltergearpitchdiametergeartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblings
hallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephonehangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphereheadregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggas
heavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterialjournallubricatorjuicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotation
keymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestatekondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtreelacingcourselacrimalpoint
lactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreformlanduseratiolanguagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulse
latereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3listsnameresolutionnaphtheneseries
narrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystemoffsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebones
palmberrypapercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregion
readingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignmentrectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodityscrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblock
secularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysalestunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuilding
ultramaficrockultraviolettesting
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden
Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Dieses Forum ist gesperrt, du kannst keine Beiträge editieren, schreiben oder beantworten.   Dieses Thema ist gesperrt, du kannst keine Beiträge editieren oder beantworten.    9dots.de Webdesign Community Foren-Übersicht -> Showcase Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Seite 1 von 1

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Board Software by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group. Impressum
Dominik Wuttke - Moritz Münchmeyer - Joachim Nagel GbR.
AGB