Community

9dots.de Webdesign Board

 

 FAQFAQ   SuchenSuchen   MitgliederlisteMitgliederliste   BenutzergruppenBenutzergruppen   RegistrierenRegistrieren 

 ProfilProfil   Einloggen, um private Nachrichten zu lesenEinloggen, um private Nachrichten zu lesen   LoginLogin 


n Saucony hebben elk een

 
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    9dots.de Webdesign Community Foren-Übersicht -> Showcase
Vorheriges Thema anzeigen :: Nächstes Thema anzeigen  
Autor Nachricht
Labi1995
Mitglied
Mitglied


Angemeldet: 16.08.2018
Beiträge: 160


BeitragVerfasst am: 14.02.2019, 07:35    Titel: n Saucony hebben elk een Antworten mit Zitat
Naast dat ik ge?nteresseerd ben in de wetenschap van het rennen van vorm en schoeisel, ben ik ook een beetje ge?nteresseerd in de zakelijke kant van dingen - ik kan mijn vader daar waarschijnlijk dankbaar voor zijn. Ik volg dus graag de marktinformatie die wordt aangeboden door bronnen zoals SportsOneSource (de updates van Matt Powell zijn fantastisch), Leisure Trends en Running Insight. Om je een idee te geven Adidas NMD Damskie van de huidige staat van de markt voor hardloopschoenen, wilde ik eerst wat gegevens delen bieden door Leisure Trends op Running Specialty Retail Sales voor december 2011. LTG meldt dat de verkopen in december bij het runnen van speciaalzaken met 13% ten opzichte van 2010 gestegen, mede veroorzaakt door het warmer dan normaal weer en minder sneeuw in de VS in vergelijking met 2010. Zij doorgaan met het onderverdelen van de verkoop van hardloopschoenen per categorie, met vergelijkingen met de verkoop in december 2010: hardloopschoenen voor op de weg, 89% van alle verkochte schoenendollars, in $ 37 miljoen, een stijging van 19% ten opzichte van december 2010. Neutrale schoenen de beste binnen de wegloopcategorie die een indrukwekkende 35% tot totale $ 17 miljoen voor de maand behaalt. Zowel minimalistische ($ 2,8 miljoen, + 110%) Adidas EQT Support ADV Mujer als traditionele ($ 14 miljoen, + 26%) modellen droegen bij aan de winst. Stabiliteitsschoenen deden het ook goed met bijna $ 18M (+10%). Minder sneeuw betekende schonere, drogere trails Nike M2k Tekno Femme in december en dat hielp trailschoenen aan een stijging van 67% ten opzichte van vorig jaar. De categorie bedroeg $ 1,6 miljoen, terwijl ARSP 6% hoger lag dan voortbouwend op de sprong van 58%. Terwijl minimalistische modellen de groei stimuleerden ($ 562K, + 658%), zagen traditionele trail-hardloopschoenen ($ 1M, + 17%) ook een boost. Niet gerapporteerd in de aangehaalde tekst hierboven is het feit dat motion control-schoenen de enige zijn categorie die een daling ten opzichte van 2010 zag (-2%). Merk op dat de grootste relatieve stijgingen in minimalistische raceschoenen (+ 110%) en minimalistische trailschoenen (+ 658%) waren. Als mijn wiskunde www.melanieo.fr juist is, geven deze cijfers aan dat minimalistische schoenen in december ongeveer 16-17% van de hardloopschoenenmarkt voor speciale schoenen waren, en minimalistische schoenen waren in december ongeveer 36% van de schoenenmarkt voor schoenen (let op - ik ben niet bepaald zeker wat LTG in de minimalistische categorie omvat). "Hardlopen bleef een sterke categorie, zelfs toen de omzet met + 10% verbeterde in eenheden en dollars. Nike Running omzet groeide in de lage honkslagen en nam 54% aandeel. Reebok Running verdubbelde en het aandeel verdubbelde bijna tot 11%. Asics groeide in de lage honkslagen en het aandeel sloeg 11,5%. New Balance daalde in de mid enkelspel terwijl Adidas groeide in de hoge honkslagen. Under Armour Running verdubbeld en aandeel sloeg 1,3%. De Core Running-merken (Saucony, Mizuno en Brooks) hadden allemaal degelijke Nike Air Max Classic BW Dames uitvoeringen. Zoals we al een tijdje hebben gezien, verlaagt Lightweight nu de traditionele hardloopcategorie?n. De stabiliteit daalde in de hoge singles en de demping in de lage Nike Air Max Tavas Mens singles. Lichtgewicht hardlopen groeide met ongeveer 75% en vertegenwoordigde 30% van alle loopschoenen die voor het kwartaal werden verkocht. In Lightweight heeft Nike een aandeel van 45%, Reebok 32% en Adidas 5%. Minimalist Running (een subset van Lightweight) groeide meer dan het dubbele voor het kwartaal en vertegenwoordigde ongeveer 9% van alle Running. Nike heeft een aandeel van 71% van het minimumaantal gereden door de Free-franchise. Vibram, Merrell, New balance, Asics en Saucony hebben elk een aandeel van ongeveer 5%. "Opgemerkt moet worden dat de bovenstaande gegevens afkomstig zijn van de verkopen bij Amerikaanse sportartikelen, atletiekschoeisel www.marysiamilewski.fr en buitenspeciaalzaken, dus niet helemaal dezelfde pool als de Hardwarenspecifieke gegevens van LTG uitvoeren (ik denk bijvoorbeeld dat Reebok een groot marktaandeel heeft in Nike Air Max 1 Femme het runnen van specialiteit ...). De Nike Free Run + was een van de 5 best verkochte sportschoenen van welk type dan ook (inclusief basketbalschoenen) in het vierde kwartaal en als mijn studenten enig bewijs zijn, verbaast dit me helemaal niet. Het vergelijken van deze aantallen met die van LTG suggereert dat minimalistisch een groter marktaandeel zou kunnen hebben in het draaien van specialiteit dan in andere verkooppunten.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden
Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen    9dots.de Webdesign Community Foren-Übersicht -> Showcase Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Seite 1 von 1

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Board Software by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group. Impressum
Dominik Wuttke - Moritz Münchmeyer - Joachim Nagel GbR.
AGB