Community

9dots.de Webdesign Board

 

 FAQFAQ   SuchenSuchen   MitgliederlisteMitgliederliste   BenutzergruppenBenutzergruppen   RegistrierenRegistrieren 

 ProfilProfil   Einloggen, um private Nachrichten zu lesenEinloggen, um private Nachrichten zu lesen   LoginLogin 


geschreven in het licht van mijn

 
Dieses Forum ist gesperrt, du kannst keine Beiträge editieren, schreiben oder beantworten.   Dieses Thema ist gesperrt, du kannst keine Beiträge editieren oder beantworten.    9dots.de Webdesign Community Foren-Übersicht -> Showcase
Vorheriges Thema anzeigen :: Nächstes Thema anzeigen  
Autor Nachricht
Labi1995
Mitglied
Mitglied


Angemeldet: 16.08.2018
Beiträge: 634


BeitragVerfasst am: 08.08.2019, 03:51    Titel: geschreven in het licht van mijn Antworten mit Zitat
Deze recensie is al te laat, maar ik voel me al lang gedwongen om te schrijven. Toen Nike voor het eerst de release aankondigde van het nieuwste Nike Air Max 270 Mens lid van de Free-lijn van meer minimalistische hardloopschoenen, de Nike Free Run +, was ik zeer kritisch over hun marketingaanpak. Sommigen namen dit aan toen ik een schoen aanviel die ik nog nooit had gedragen, maar dat was niet mijn bedoeling. Ik had eerder kritiek op het feit dat Nike de Free Run + op de markt bracht als een schoen die blootsvoets rennen simuleert, waarvan ik niet geloofde (en nog steeds niet) dat het mogelijk was. Eerlijk gezegd vond ik dat ik de schoen op zijn minst moest proberen, zodat ik een ge?nformeerde beoordeling kon schrijven (een beter dan het stuk samengesteld door Nike Air VaporMax Dam Wired Magazine dat in eerste instantie niet eens de juiste schoen had afgebeeld). Dit bericht is mijn poging om een ??eerlijke beoordeling van Nike Free Run + te geven. Laten we beginnen met het voor de hand liggende - geen schoen kan het Nike Air Max Classic BW Dames gevoel van op blote voeten rennen volledig simuleren - op blote voeten lopen betekent per definitie hardlopen. Ik ben geenszins een gewone blootsvoets renner, maar ik heb een paar keer op blote voeten gelopen, waaronder verschillende runs van meer Adidas Superstar Femme dan een mijl op asfalt, en ik kan je verzekeren dat blootsvoets lopen een heel andere ervaring is dan rennen in schoenen van welke aard dan ook. Natuurlijk zijn er schoenen die in de buurt komen van het simuleren van de ervaring (bijvoorbeeld Vibram Fivefingers), maar alle schoenen dempen de sensorische reactie van je voeten in verschillende mate, en dit verandert fundamenteel de manier waarop je voet in wisselwerking staat met de grond tijdens het hardlopen. Mijn probleem met de Nike Free Run + en hoe het op de markt is gebracht, is dat het een dik gedempte zool en een hiellift van ongeveer Nike Air Huarache Dames 7 mm heeft op basis van mijn meettechniek (ik meet het op 26 mm hiel, 19 mm voorvoet, hoewel dit een ruwe schatting is omdat er geen openingen aan de zijkanten van de tong zijn in de Free Run + om mijn klem erdoor te schuiven). Ik moet erop Asics Gel Lyte 3 Damen wijzen dat de hak iets hoger lijkt te zijn dan het in de onderstaande afbeeldingen is, omdat de buitenzool oprolt rond waar de hak eigenlijk zit. Gezien deze uitgebreide demping en hiellift, is dit geen schoen die op zichzelf al heel wat zal doen om het slagpatroon op de middenvoet / voorvoet aan te moedigen dat zo kenmerkend is voor het looploop op blote voeten. Ja, het is zeer flexibel, ja het is licht, maar er is weinig anders dat echt op blote voeten lijkt over deze schoen. Ik heb geruchten gehoord dat Nike misschien een nul-drop Free 1.0 in de maak heeft, maar deze zijn niet bevestigd en Nike Roshe Run Mujer ik wacht reikhalzend uit naar meer informatie (als je er een hebt, plaats dan in de reacties!) Bovenstaand gezegd, mijn algemene gevoelens over deze schoen zijn eigenlijk vrij positief wanneer deze in de juiste context wordt geplaatst. Ik ben www.tamarastein.co.uk al lang een fan van de Nike Free-lijn, en de originele Free 3.0 was eigenlijk de schoen die me begon op mijn reis naar meer minimalistische hardloopschoenen. Een deel van mijn frustratie toen de Free Run + werd uitgebracht, was dat het leek alsof de Free 3.0 was stopgezet, wat kennelijk niet het geval was, omdat het nog steeds op verschillende plaatsen (zoals Running Warehouse) kan worden gekocht - of de Free 3.0 al dan niet is opgewekt met de opkomst van de minimalistische beweging, of dat deze nooit echt is verdwenen, is een vraag waarop ik graag een antwoord zou willen hebben. Hoe dan ook, Nike Air Max 90 Hombre gezien het feit dat de Free 3.0 nog steeds bestaat, heeft de Free Run + een duidelijke plaats als een overgangs-minimalistische schoen - ik zou het als een gateway-schoen voor minimalisme classificeren in dezelfde geest als ik de categorie in Adidas Campus Womens mijn recensie van de Saucony definieerde Kinvara. De Kinvara en de Free Run + zijn op dit moment allebei erg populaire schoenen, en voor velen zal een van deze schoenen waarschijnlijk de schoen zijn die hen aanmoedigt om naar meer en meer minimale opties te gaan (net zoals de Free 3.0 dit doel voor mij diende). Gegeven dit, zal de rest van mijn recensie hieronder grotendeels worden geschreven in het licht van mijn mening over de rol die deze schoen vervult - een overgangsschoen voor diegenen die op weg zijn naar meer minimalistische ontwerpen, of zelfs een einde van de lijnschoen voor diegenen Adidas Campus Femme die een beetje willen minder schoenen die misschien niet te extreem in die richting willen gaan.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden
vercci
Mitglied
Mitglied


Angemeldet: 10.04.2019
Beiträge: 436162


BeitragVerfasst am: 28.01.2020, 16:59    Titel: Antworten mit Zitat
audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweep
gaugemodelgaussianfiltergearpitchdiametergeartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblings
hallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephonehangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphereheadregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggas
heavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterialjournallubricatorjuicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotation
keymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestatekondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtreelacingcourselacrimalpoint
lactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreformlanduseratiolanguagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulse
latereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3listsnameresolutionnaphtheneseries
narrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystemoffsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebones
palmberrypapercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregion
readingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignmentrectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodityscrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblock
secularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysalestunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuilding
ultramaficrockultraviolettesting
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden
Beiträge der letzten Zeit anzeigen:   
Dieses Forum ist gesperrt, du kannst keine Beiträge editieren, schreiben oder beantworten.   Dieses Thema ist gesperrt, du kannst keine Beiträge editieren oder beantworten.    9dots.de Webdesign Community Foren-Übersicht -> Showcase Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Seite 1 von 1

 
Gehe zu:  
Du kannst keine Beiträge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beiträge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beiträge in diesem Forum nicht löschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht mitmachen.

Board Software by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group. Impressum
Dominik Wuttke - Moritz Münchmeyer - Joachim Nagel GbR.
AGB